venerdì 25 dicembre 2009

Letterina a Babbo Natale...

uè 'o Chiattò, tutt' appost? Amm' faticat pure stu' Natale eh?
Beat' a te, 24 ore all'anno e po' staje n'grazie 'e dio...
'na botta 'a Befana, puort 'e renne à piscià e po' magne comm' a nu puorc per trecientsissantacinc' juorne..
chest' sì che è vita, mocc' a soreta!
Bellill', mi sa che con la lettera che ti ho spedito è fatt' "passo" pur' chist' anno... eppure ch' sfaccett', solo nu poco 'e fatica t'avevo chiesto!
Guagliò, guarda che po' s'accumulano gli arretrati, po' nun dicere che non t'avevo avvisato perché to' facci' pavà co' nteress'... e nun te lamentà si' t'astemm' 'e muort', perché te vuless' verè 'o posto mio..
Mò nun accumincià ca' storia di chi sta cchiù 'nguaiato 'e me, dei bambini che vengono prima di tutto - a proposito se continui su questa china co' cazz' che avrò un bambino a cui potrai portare regali - perché 'o saccio già, nun c'è bisogno che faje 'a predica..
Fatto sta che m'è vuttat' pure chesta vota int' a scurdata... penzav' che facenn' 'o buon guaglione e qualche fioretto qualcosa riuscivo a meritarla!
Vabbè, aggi' schifat' nu poco 'e cchiù a qualcuno, so' carut' in tentazione più di una volta ma che c'azzecca pure io so' fatto 'e carn' 'e ossa, ultimamente cchiù carn' ca' ossa però chist' nun so' cazze tuoje.
eppure pure stu' 2009 (dujmilaenove per chi sta impegnandosi a tradurre) nun aggi' arrubbato, nun aggi' sparato a nisciuno, nè me so' drogato o 'mbriacato...
Vabbuò, mò m'aggi' scucciat'... sientem' buono, io gli auguri te li rinnovo pure questo Natale ma si' po' durante l'anno nun te miett' 'a squadra so' capace 'e venì fino a casa toja e te taglio 'a capa!
No, nun è 'na minaccia ma almeno accussì te levo 'a miezz e me pigli' 'o posto tuoje...
Statt' buon e fà cose bone!

ps. ah, mò me scurdav 'o vì... comunque mi sa che hai aperto una mia lettera di qualche anno fa, pecché quel favore sui due B. te l'avevo cercato tempo addietro... Condividi

Nessun commento:

Posta un commento